هزینه لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی چیست؟

جراحی لابیاپلاستی از پرطرفدارترین انواع جراحی زیبایی واژن در میان بانوان می باشد که مزایای بسیاری را برای خانم ها به همراه دارد. گاهی ممکن است لابیا در بانوان به دلایل ژنتیکی یا وراثتی بیش از حد بزرگ یا نامتقارن باشد که می تواند موجب کاهش اعتماد به نفس و خجالت آنها شود. به همین دلیل در چنین مواقعی نیاز است جراحی لابیاپلاستی توسط متخصص زنان حاذق و باتجربه انجام شود. جراحی لابیاپلاستی علاوه بر بهبود ظاهر لابیا و زیبایی می تواند موجب بهبود رابطه زناشویی نیز گردد.

لابیاپلاستی

دلایل انجام جراحی لابیاپلاستی

عمده ترین دلایل انجام جراحی لابیاپلاستی عبارتند از:

۱- برطرف شدن عدم تقارن در لابیاها و بهبود ظاهر آنها

۲- بزرگ بودن بیش از حد لابیاها می تواند منجر به سائیدگی و درد آنها به هنگام راه رفتن یا پوشیدن شلوار شود که با استفاده از جراحی لابیاپلاستی و کاهش اندازه لابیا این مشکل حل می شود. همچنین در صورتی که لابیاها بزرگ باشند و جراحی نشوند ممکن است موجب بروز عفونت در فرد شود.

۳- حجیم بودن بافت های پوستی در ناحیه کلیتوریس موجب عدم تحریک آنها و کاهش لذت جنسی می شود که پس از لابیاپلاستی این بافت برداشته می شود و به طبع آن میزان تحریک در ناحیه کلیتوریس نیز افزایش می یابد.

مزایای لابیاپلاستی

۱- بهبود کیفیت در رابطه زناشویی و افزایش اعتماد به نفس

۲- دوره نقاحت بیمار کوتاه است و بیمار در طول جراحی لابیاپلاستی هیچ دردی را احساس نمی کند.

۳- جلوگیری از عفونت به دلیل بزرگ بودن لابیاها

۴- در لابیاپلاستی معمولا نیازی به بخیه نیست و در صورت لزوم میزان آن بسیار سطحی و کم می باشد.

۵- لابیای بزرگ می تواند منجر به بروز درد به هنگام ورزش یا پوشیدن لباس زیر شود که با انجام جراحی لابیاپلاستی این مشکل نیز برطرف می شود.

۶- پس از جراحی لابیاپلاستی، اندازه لابیاها تغییر نمی کند و به حالت اولیه اش بازنمی گردد.

جراحی لابیاپلاستی حتما باید توسط متخصص زنان حاذق و باتجربه انجام گیرد. دکتر هلاوی متخصص زنان و متخصص نازایی در این زمینه مشاورات لازم را به شما می دهند. جهت مشاوره با ایشان می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به پیج اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

عوارض لابیاپلاستی

لابیاپلاستی نه تنها عوارضی به همراه ندارد بلکه باعث بهبود کیفیت در رابطه زناشویی و جلوگیری از بروز ابتلا به انواع عفونت ها در فرد نیز می شود. فقط توجه به این نکته حائز اهمیت می باشد که این جراحی زیبایی واژن حتما باید تحت نظر بهترین متخصص زنان انجام شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله بهترین متخصص زنان در تهران مراجعه نمایید.

مراقبت های لازم پس از لابیاپلاستی

۱- برای کاهش درد و تورم داروهای تجویز شده را به صورت مرتب مصرف نمایید.

۲- حداقل بین ۶ تا ۸ هفته پس از جراحی لابیاپلاستی از داشتن رابطه زناشویی خودداری نمایید.

۳- در صورت بروز خونریزی پس از جراحی زیبایی واژن حتما به متخصص زنان مراجعه نمایید.

۴- حداقل تا یک هفته از رانندگی کردن اجتناب نمایید.

۵- در رابطه با استحمام پس از چراحی لابیاپلاستی حتما به پزشک خود مشورت کنید.

هزینه لابیاپلاستی

برای کسب اطلاع درباره هزینه لابیاپلاستی نیاز است ابتدا به متخصص زنان مراجعه نمایید تا پس از معاینه، میزان هزینه لابیاپلاستی مشخص شود. دکتر مهزاد هلاوی متخصص زنان در شهرک گلستان در انجام جراحی لابیاپلاستی دارای مهارت بالایی هستند.

نتیجه گیری

یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی واژن، لابیاپلاستی می باشد که مزایای بسیاری را از نظر ظاهری و بهبود کبفیت در رابطه جنسی برای افراد به ارمغان می آورد. همچنین لازم است این جراحی توسط بهترین جراح زیبایی واژن انجام شود.